BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Ini lah AKU ...

My Photo
Wa Chenta
Sabak Bernam, Selangor, Malaysia
my name is Nurazua Mohamad Amin .. my birthday On 1st February 1992 .. I'am a simple girl but otak gler2 ckit .. pape pon juz happy je dgn idop .. smile always k .. pape pon bleh .. TERBAEK .. :P
View my complete profile

Tuesday, 11 October 2011

TELL d world !! i REALLY2 LOVE u !!

hye guys .. !!


lme x update blog kan ..
wlupon laptop n bb nie ade ..
adoi .. cabaran tol la coz ak mesti berebut dgn adik aku ..
ishhh .. x pe la .. aku yg tue nie kne la MENGALAH la kan .. =)

da 2 MINGGU aku ade kat umah nie ..
hmmm .. tiap2 pagi tinggal aku sorang jew .. 
ARY2 ak akn wat bnde yg sme ..
tp x pew la .. dt X WAT  pape kan .. =)



tell d WORLD !! i REALLY2 LOVE u !!




ak x tau nape DIA ase mcm tue ..
mgkin SILAP aku kot ..
tp aku x ske ble DIA ckp bnde yg x btol sal aku ..

APE YG BTOL !!

  1. aku HANYE sayang DIA sorg jew .. da X DE yg laen ..
  2. mgkin ak X PNDE nk luah kan ase SAYANG aku .. tp ape yg AKU TAU ak mmg sayang DIA SGT3 !!
  3. X DE istilah CURANG , TIPU , X SETIA , ble aku da couple DGN DIA !! 
  4. aku hanye SETIA dgn DIA jew !!


Jika denganmu salah
Ku tak mahu yang benar
Jika denganmu rebah biarlah ku tercalar
Walau dilanda badai
Ku sanggup kerna ku mahu
Kita berdua bersatu

Jika denganmu kabur
Ku tak mahu yang jelas
Jika denganmu hanyut
Biarlah aku lemas
Walau dilanda ributKu sanggup kerna ku mahu
Kita berdua bersatu

ak HOPE sgt3 DIA , be my DESTINY ..
kau adalah yg TERINDAH dlm idop nie ,
kau MENJADI kan idop aku MEMORY yg TERINDAH
INDAH utk selama lamanya ..

love u forever !!

Sunday, 2 October 2011

cuti2 !! exam2 !! DIA2 !!

assalamualaikum all readers !!



da bersawang-sawang blog aku nie kan .. adoi !!
xpe .. mlm nie , ak ade aty plak nk update .. =)
now , ak ade kat KAMPUNG !!
sementare tggu paper LAST aku ahad nie MGT269 !!


rutin aku kat kmpung nie adelah jadi SURiRUMAH 
sepenuh mse .. haha !
pg2 smua adk2 g skola , mak ayah aku keje .. 
tggal aku sorg kat umah ..
hmmm .. bosan gak tpi ...
nseb baek ade KECHIK dok teman kan aku .. =)

( gmbr sebenar ak x leh nk upload :'( )

KECHIK uh kucing kesayangan aku ..
aku SAYANG dia sgt3 .. =)


after abes EXAM nie ..
hmm .. ak dok kt umah jew la nmpk yer ..
nak KEJE , tpi .. hmmm ..
ntah la kan ..
hmmm .. relax kat umah tambah BERAT BADAN .. haha !


sal DIA plak ..
hmmm .. seperti bese DIA bzy dgn keje yew ..
tpi x pew .. ak PAHAM ..
pape pon ak TETAP sayang DIA !!!
wlaupon aku tau ade HALANGAN .. tpi ..
INSYALLAH aku akan tempuh dgn HATY YG IKHLAS .. =)
seIKHLAS sayangKU kpd si DIA !!


Monday, 19 September 2011

BZY !! agak TERASA .. =(

hmmmm ..
tgn nie gatal lak kan nk update blog ..
huhu ..
ble da rjin ..
ary2 update blog .. hehe ..



ak nk kongsi something ..
hmmm ..
ak sbnr yew AGAK terasa dgn ke bzy an DIA .. huhu
bkn pew .. DIA kurang mse utk ak ..
tp kan .. ak kne phm DIA ..
ak x leh la ADE prasaan nie kan .. huhu
tp kan .. mmg la ak ckp ak PHM DIA ..
tp mintak maap sgt3 ..
kdg2 ak X PHAM dgn smua nie ..
jaat kan aku nie .. huhu ..
tp x pew ..
wlau mcm ne pon ..
ak TETAP SAYANG DIA !!!
sekarang dan SELAMANYA ... =)

DIA yg aku SYG !! final EXAM !!


assalamualaikum ..
lme gler x update BLOG nie .. 
hehe ..
maaf la pd sape2 yg tggu ak UPDATE blog nie .. hehe ..
bkn x de citer .. berlambak-lambak cite ak nk citer sbnr yew .. hehe ..
tp x de mse nk update kt blog nie .. hehe ..
kbtolan ary nie , terasa plak nk update ..
so, tjuk utk ary nie ,
" DIA yg aku SYG !! final EXAM !!


mle2 ak nk citer sal FINAL EXAM ak dlu ek ..
alooohhh ..
nape la ssh sgt aku nk study ek ..huhu ..
TARGET da ade .. nk study plak mlas ..
ape la AZUA NIE ..
wake up la AZUA ..
study !! jgn mls2 .. ko nk wat yg TERBAEK kan ..
so , ko kne usaha la .. !!!
chaiyok2 AZUA !! ko bleh wat kan !!!
wlaupon ssh , tp aku kne cube jgk ..
ak nk wat yg terbaek .. !!!
=) 


td da abes da satu paper ..
ade 4 paper ag ..
paper yg hard core lak uh ..
macro , statistic , ctu , mgt ..
adoi !! 
tkot pon ade .. huhu ..
arap aku leh wat .. =)



dlm bzy2 ak study nk exam nie ..
ak x LUPA pd si DIA .. hehe ..
DIA la sumber KEKUATAN aku ..
kehadiran DIA menceriakan kan ak ..
terasa idop nie lebih INDAH dgn ade yew DIA ..
THANKS sgt3 kt DIA ..


TPI ..
dlm mse aku MKIN SYG kat dia ..
dlm mse tu jgk PRASAAN TAKOT yg teramat sgt 
dtg dlm dri aku nie ..
huhu ..
nak tau ape yg ak TAKOT KAN ???


ak takot :
  • tbe2 DIA ilang dlm idop aku 
  • DIA tinggal kan aku 
  • DIA da x syg aku
  • DIA tipu , khianati aku , dan x jujur dgn aku
hmmmm .. mgkin smua nie maenan prasaan aku jew ..
aku tau DIA syg aku sgt3 ..
HOPE btol la ape yg ak ase nie ..
pape pon ..
hepy2 jew dgn ade yew DIA !!
ak ase beruntung sgt sbb DPT MILIKI DIA ..

KAU la yg TERINDAH dlm idop nie ..
sekarang , dan SELAMANYA ... =)

LOVE U SO3 MUCH ABG SYG ..



Wednesday, 24 August 2011

Bruno Mars - Long Distance (lyrics)

to MY BUAH HATY !!


Bruno Mars lyrics - Long distance



There's only so many songs
That I can sing to pass the time
And I'm running out of things to do
To get you off my mind
Ooohh,no

All i have is this picture in a frame
That I hold close to see your face every day

With you is where I'd rather be
But we're stuck where we are
And it's so hard,you're so far
This long distance is killing me
I wish that you were here with me
But we're stuck where we are
And it's so hard,you're so far
This long distance is killing me

It's so hard,it's so hard
Where we are,where we are
You're so far,this long distance is killing me
It's so hard,it's so hard
Where we are,where we are
You're so far,this long distance is killing me

Now the minutes feel like hours
And the hours feel like days
While I'm away
You know right now I can't be home
But I'm coming home soon,coming home soon
All i have is this picture in a frame


BRUNO MARS - JARAK JAUH 




Terdapat hanya lagu-lagu yang begitu banyak
Bahawa saya boleh menyanyi untuk meluangkan masa
Dan saya kehabisan perkara untuk dilakukan
Untuk saya fikiran awak
Ooohh, tidak

Apa yang saya perlu adalah gambar ini dalam satu bingkai
Yang saya pegang hampir dengan melihat muka anda setiap hari

Dengan anda adalah di mana saya lebih suka
Tetapi kami tersangkut di mana kita
Dan susahanda setakat ini
Jarak jauh ini membunuh saya
Saya berharap bahawa anda berada di sini dengan saya
Tetapi kami tersangkut di mana kita
Dan susahanda setakat ini
Jarak jauh ini membunuh saya

Susah, susah
Di mana kita, di mana kita
Anda setakat inijarak jauh ini membunuh saya
Susah, susah
Di mana kita, di mana kita
Anda setakat inijarak jauh ini membunuh saya

Sekarang minit berasa seperti jam
Dan waktu yang berasa seperti hari
Walaupun saya ingkar
Anda tahu sekarang saya tidak boleh berada di rumah
Tetapi saya pulang ke rumah tidak lama lagi, pulang ke rumah tidak lama lagi

Apa yang saya perlu adalah gambar ini dalam 
satu bingkai

my mum & my dad .. :)

my mum & my dad .. :)

MY KITTEN !!

MY KITTEN !!

wif MY UNCLE !!

wif MY UNCLE !!