BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Ini lah AKU ...

My Photo
Wa Chenta
Sabak Bernam, Selangor, Malaysia
my name is Nurazua Mohamad Amin .. my birthday On 1st February 1992 .. I'am a simple girl but otak gler2 ckit .. pape pon juz happy je dgn idop .. smile always k .. pape pon bleh .. TERBAEK .. :P
View my complete profile

Tuesday, 26 April 2011

Safura & Oney - Jangan Menangis Sayang

sedih .. terluka .. redha ..

ingat nak suka2 dgn dia ..
sbb da lme x msj lme2 dgn dia ..
x tau la plak .. dia ade bnde nak gi tau ak ..
n bnde uh wat aku sedih sgt2 ..
x sngke air mata menitis .. huhu ..
perghhhh ...





hmmmm .. dia bg tau ak smlm .. ade org minx couple dgn dia ..
remuk hancur aty aku nie .. x sngke pon ade ..
x sngke dia lyn pmpuan uh .. hmmmm ..


ak kne trime knyataan bahawa ..
" akan ade seseorg dalam aty dia dan orang tu bukan aku !!"
dia ade ckp kt aku ..
DIA MILIK AKU ..
tapi .... ak x phm mksod dia yg tersirat ..
mgkin hanye sebagai seorg ADEQ ..
dan x lebih dari itu ..


smoge aku kuat utk tempuh ary yg mendatang ..
walupon aku keliru dgn smua nia ..
smoge ALLAH menunjuk kan aku jln yg benar ..


dan aku nak dia tahu ..
slame aku masih dgn dia, x kan ade org len yg 
bleh masok dlm aty aku ..
aty ak x trbukak utk org len ..
AKU SAYANG DIA SANGAT3 !!!

Thursday, 21 April 2011

serabut yer la aku !!

sedih yer la ....
bercelaru sgt3 kpaler aku nie ...


sedih keadaan skrg x mcm dlu ..
dia x mcm dulu .. 
atau aku jew yg ase mcm tu ..


mgkin aku x dpt trime ..
one day akan ade seseorg yg spesial dlm aty dia ..
n org uh bukan aku ..


mgkin ak ptot ilang kan harapan aku terhadap dia ..
n anggap yg septot yer trhadap dia ..
mgkin itu lbih baek ..


tapi ak nak dia tau ..
wat mse ni x kan ade lelaki laen kat aty aku slaen dia ..
n aku syg dia sgt3 ..


tapi ak x snggop terluka lagi ..
x snggop .. n x snggop ..
tapi ape leh wat ..
trime jew la ..
pasrah dgn ketentuan ALLAH ..

Sunday, 17 April 2011

siapa aku di aty dia ???

mgkin ak blom phm isi aty dia .. 
mgkin aku x pasti siapa aku di aty dia ..
tapi ape yg pasti aku syg n cinta dia ..
ak x leh kehilangan dia ..


ak takot aku da wat keputusan yg salah ..
btol ape kwn aku ckp ..
mcm mne klo suatu ary nnti , ade penghuni di aty dia ..
dan org tu bukan aku ???
dpt ke ak trime smua itu ??


kenyataan yg ptot aku trime ...
tp ape yg pasti ... aku x snggop ..
x snggop .. n x snggop ..


ble ak da syg dia sgt2 .. pintu aty ak tertutup utk lelaki lain ..
wlaupon dia bukan pkwe aku .. tapi .. itu la aku ..
hmmmmmm ... idop2 .. 
amat ssh utk d tempuhi ..

ledang oh ledang ...

smlm gi ledang .. best la gak .. wlaupon byk halangan dan dugaan yer ..
best dpt maen n mandi air terjun .. 
sesejuk sgt .. huhu .. naek kejang badan aku ..


pastu keta sewa lak wat hal .. rosak la .. 
mmg ase nak bako jew keta uh ..
smua da wat muke bengang ..


pastu g banda mlake lak .. g jonker walk ..
ase mcm kat china lak uh ..
fully cina kat dlm uh .. huhu ..


smpe kolej da kol 10.30 mlm ..
kaki ase kejang jew .. sakit ooo00 !!
lena tido sbb penat .. huhu

Wednesday, 13 April 2011

luahan haty aku !!

ak da syg dia sgt2 .. hmmm .. smkin ary smkin ak rapat dgn dia ..bg aku , ak dgn dia ad chemistry .. wah !! plik2 jew aku nie ..terdetik jew dlm aty aku nie , tbe2 ade msj masok ..

msj dari dia .. huhu .. idop aku epy semenjak dia de ..wlaupon hnye sbgi abg .. but .. tu pon da ok bg aku ..ok kew?? ntah la .. aku pon x tau ..x pe la .. klo itu takdir yew ..ak trime n redha ..

tapi .. dia la penyeri idop aku ..aku x smpai aty utk tggal kan dia .. aku x nak lukakan dia  ..aku x nak jdi sebahagian dari luka2 kat aty dia ..

aku x nak aku jdi kenangan pahit hidop dia ..wlaupon aku terpaksa korban kan jiwa aku ..asal kan kteorg bahagia .. wlaupon tanpe ade prasaan CINTA antra kteorg ..kdg2 ak konfius utk mengerti dri dia ..terlalu byk perkara yg aku kne phm tentang dia ..tapi pd mse yg sme aku mkin syg kat dia ..hmmm .. semakin lme semakin ssh idop nie ..tapi ape yg penting hidop harus d teruskan ..chaiyokk2 !!!

Tuesday, 12 April 2011

x nak kehilangan DIA !!



seriously ak ckp ..
ak x leh kehilangan DIA ..
tpi kuat kew aku nak tempuh ary2 aku dgn aty yg terluka ..


msih mencari kepastian ..
aku mmg syg dia SGT3 ..


unintende - MUSE 


You could be my unintended 
Choice to live my life extended 
You could be the one I'll always love 
You could be the one who listens to my deepest inquisitions 
You could be the one I'll always love 

I'll be there as soon as I can 
But I'm busy mending broken pieces of the life I had before 

First there was the one who challenged 
All my dreams and all my balance 
She could never be as good as you 

You could be my unintended 
Choice to live my life extended 
You should be the one I'll always love 

I'll be there as soon as I can 
But I'm busy mending broken pieces of the life I had before 

I'll be there as soon as I can 
But I'm busy mending broken pieces of the life I had before 


ape yg aku da buat ???

ak x tau ape yg aku da wat ..
mgkin aku da wat dia eppy ..
dlm pd mse yg sme ak pon eppy..


TAPI ..
dlm pd mse yg sme ak kne wat keputusan yg ssh sgt3 ..
di telan mati emak, di luah mati bapak ..


x de pilihan yg boleh aku wat ..
effect yew tetap sme ..
ak syg dia .. tapi ..
bnde nak jadi kan .. 
ak pon x sangke ..


skali lagi idop ak dilanda kepahitan ..
DUGAAN ..
ALLAH masih nak duge ak ..
ak trime ..

Monday, 11 April 2011

new blog !

sedih sgt2 x leh nk update blog lme .. huhu
coz ak lpe lak password yer .. huhu
mgkin sbb ade memory lme dlm blog uh yg ptot ak lpe kan ..

so, ak trus kan idop aku mcm bese ..
LET BYGONE BE BYGONE ..

mcm dlm gmbr nie ..
epi jew ..
wlaupon aty aku sedia ..

my mum & my dad .. :)

my mum & my dad .. :)

MY KITTEN !!

MY KITTEN !!

wif MY UNCLE !!

wif MY UNCLE !!